JOM IKOT

Wednesday, February 2, 2011

HAPPY BIRTHDAY MANJA

kehadapan kekasih hati yang satu, tidak dapat ku ungkapkan betapa gembiranya dikau apabila dihari jadimu. tetapi telah ku hancurkan kegembiraan mu itu kerana bukan aku yang pertama mengucapkan selamat hari lahir di hari jadi mu. bukan ku sengaja melupakan tarikh keramat itu. dengan keadaan di tempat kerja telah membuatkan fikiran aku tidak menentu. terkadang itu terdetik rasa bersalah sangat-sangat apabila kau mengatakan, "syg,ur not the first one". haih~ hancurnya hati aku.

awak,walaupun saya bukan yang pertama mengucapkan happy birthday kat awak. sayang saya kat awak tetap sama. awak ceriakan hidup saya. awak takde saya sunyi, saya takde awak sunyi. senyum awak buatkan saya cair. awak, saya minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. saya selalu buat awak sedih. tapi saya nak awak tahu,saya sayang awak sangat-sangat FATIN LYANA RAHIMI. SANGAT-SANGAT.

3 ,382 comments:

baby sayang said...

baby pun syg sgtsgt kat syg jugak :) thnks for the sweet entry comel :D

lavender harum wangi said...

wohooo~!!!!! hepi bufday cik baby sayang~ haha :D

zOuL_iMMe said...

sweet..semoga korang berbahagia sentiasa..:)