JOM IKOT

Sunday, January 2, 2011

Bapak Sape Paling Hitam?

Masa aku tengah holiday kat africa arituh aku terdengar ada 3 budak sekolah bebual, diorang tengah bebual sambil jalan kaki nak balik rumah. bebual pasal bapak diorang. kat sana sape yang paling itam dikategorikan sebagai paling hensem, suci dan hebat. aku tengok muke budak ni pn dah macam arang dah. bapak die mesti macam water colour, kompem!

Budak satu: Bapak aku lah yang paling hitam sekali. Masa die tengah tolong mak aku potong bawang,tangan die luke dan keluar darah hitam.

Budak Dua: Bapak aku lagi hebat. Masa die tengah betolkan kuali astro nak cari line. die jatuh dari tangga,pastuh tangan die patah. aku nampak tulang bapak aku, warna hitam tau. hebat tak?

Budak Tiga: Bapak aku tak ada cedera sikit pun. Masa kitorang tengah tengok akedemi pantas sial, tibe-tibe bapak aku terkentut dan satu rumah gelap gelita. huh. (sambil buat muke bongkak)

tersedak aku dengan kehebatan
bapak budak yang sorang ni.


8 ,382 comments:

mizz ainie said...

kelakar beb... :D

SHUKRI SALIM said...

hahaha, gelak sakan!!

Amiey White said...

hahaha
terbaik kentut dia kalah lah bom indon nak bg kita

SHUKRI SALIM said...

ini bukan sebab asap ke ape amiey.
ini pasal takde karen kat rumah die.

lavender harum wangi said...

wahahaha...!! :D

SHUKRI SALIM said...

GELAK LAGGIIII!!!!!

+d.O.Y.A.h+ said...

hahhaha. mengongg gile :P

SHUKRI SALIM said...

padahal black out je tuh.
=.="
hahaha