JOM IKOT

Monday, November 15, 2010

uhuk uhuk dan ehem ehem

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada yang sudi melawat blog ini mahupun dengan sengaja atau tidak sengaja. kepada yang dipaksa baca harap baca dan yang rela hati nak baca harap teruskan membaca.kalau tak ikhlas nak baca shut down je laptop tuh. haha. jangan nak bising sebab aku dah lama tak update blog. haha. kemalasan aku setebal tembok china. tapi tebal lagi lemak kat badan aku. who cares? tunggu la aku ada duit nanti aku pegi london weight management. haha. tapi mana nak dapat duit tuh? ingat korek idung boleh keluar duit kertas ke? fuh~ berhabuknye blog aku nih. nak tiup sikit lahh. fuhh!!! kiri. fuhh!! kanan. haa bersih dah. ape yang aku nak cerita kali ni? jangan tanye aku, sebab aku pun sebenarnya dipaksa untuk mengupdate blog nieh. haha. kepada yang telah menaikkan semangat aku terima kasih banyak-banyak yea.terutama kepada yang tersayang dan jugakepada gengBLOGGER. aku kenal yang admin je. HAHA. love u all lah.

Duit bukan segala-galanya tapi segala-galanya memerlukan duit. kenapa aku cakap macam tuh?
sebab sekarang ni nak buang air kecik ke besar ke kena bayar doposen. for sure la kene bayar 20sen kan sebab nak upah cleaner yang basuh jamban korang masuk tuh.bapak aku pernah cakap yang dulu harga rayban RM50 je. aku pun terkejut. pastuh bapak aku ckp la yang tuh zaman bile punye. orang pn tak mampu nak beli. sekarang? RM500 tau.so nampak kan perubahan antara zaman dulu dengan zaman sekarang. *skema plak entry aku.

aku tak boleh tido la dodol!!! haih~ penyakit insomnia ini sering mengganggu ketenteraman hidup aku dalam menjalani hari-hari yang mendatang. sejak kebelakangan ini, aku dapat kawan-kawan baru dari group gengblogger. so,makin la tak tido malam~ ape lagi la aku nak tulis ni, ish.
abis aku kene marah dengan zombie nanti sebab tulis merepek-merepek ni. ok terdapat 7 admin diantara kami termasuk aku. antaranya ialah
mereka sangat fofular dan blog mereka sangat-sangat gempak. kalau aku masuk blog diorang mesti rasa rendah gile lah. haih~


0 ,382 comments: