JOM IKOT

Tuesday, November 30, 2010

LAMBANG FREEMASON JUGA BERADA DIRUMAH ANDA

gua malas nak cakap lebat sangat dgn lu org....dulu sume sebok post video lady gaga...penat gua ulang tige-empat kali, kononnye kalo dengar lagu tu scare tebalik, nanti lu boleh dengar lagu tu sebenarnye tgh puje setan...gua tak brape amek port...gua lebih suke menikmati lagu secare normal tanpa buat serabot otak sendiri....dulu katenye piramid kat mesir tuh salah satu tande illuminati...sampai charice pon buat lagu tajok piramid...gua dah saspek2 taklame lagi mesti ade org cakap sunway piramid tu pn tande iluminati....skali betol ade org cakap...lepas sesaat otak gua pikir camtu, teros ade org post kat fesbuk yg sunway piramid tu tande iluminati....tapi gua tetap tak amek port....gua bukak winamp, layan lagu justin biber tajok baby...sambil dengar lagu baby tu, gua
bayangkan budak2 kecik....tapi gua bukan penjenyah seks ke atas kanak2....gua clean....tak lame lepas korus baby baby baby oooo kluar, teros ade brader2 fesbuk post...katenye justin bieber adalah pemimpin remaja iluminati...oh,okay fine....gua saspek antara hujah diorg sokong pernyataan tu adelah, lagu baby tu sebenarnya merujuk kepada anak setan mungkin? atau merujuk kepada perkataan sanskrit tahap tatabahasa tin
ggi yg membawa maksud "satan is my fren"?...gua tak pasti.......yg pasti, penat gua berpikir, dari mane brader2 dan sister2 ni dapat idea nak reveal sume jadah iluminati ngan freemason ni.....akhirnye, lepas penat gua berpikir, , gua dapat melihat banyak bende yg berkaitan dgn iluminati ni....gua baru pasan yg pahaman ni sbnarnye dah terlepas kat mesia....sedarlah kawan2....gua ada bahannya...

tengok perkataan mata

ntok note kalini gua banyak bawak pendekatan pada kepercayaan bahawa "all seeing eye" adalh salah satu iluminati....cube lu lihat perkataan mata tu...iluminati kan? ape mcm ni?


bulat? tak mcm mate ke?

ni lagi satu....iluminati gak nih....bahaye2....takotnye aku.....takleh ke buat bentok segiempat tepat ke, hexagon, atau mungkin garisan panjang? tak boleh ke? iluminati ni...heee takotnye...


ape macam? takot? pelik camne gua boleh prasan sume ni tapi lu org tak pasan? kagom dgn gua? impress dgn gua? jgn2....lu patot impress dgn budak2 yg boleh prasan bile reverse lagu, bunyik macam puje setan....gua cume seorang brader kool yg gemar mengulas dari lapan belas sudut pandangan....sama ada gua merupakan salah sorang ahli pengorek rahsia freemason, ataupn budak tak begune yg suke komen ikot suke hati....lu org tak payah putuskan...biar gua tetapkan sendiri....cume gua nak pesan, bende2 camni jgn terlalu taksub.....bak kata sorg membe gua,kadang2 ade bende yg lagi penting untuk kite usha......


credit to shupuk

6 ,382 comments:

zOuL_iMMe said...

hahaha....sejak2 ada freemason sume nie, nak makan nasi lemak pun gua was was..bentuk piramid. Sapa jual nasi lemak bungkus bentuk sfera memang gua langgan.

SHUKRI SALIM said...

bli nasi lemak dalam polistrine je la zoul. gyahahahahaha

+d.O.Y.A.h+ said...

ahhah. kadang2 macam lawak gk org tlalu obses. arrr. spender gua tiga segi tapi 3 lubang. ok bukan freemason =.=''
kena satu lubang baru freemason. wahaaa. careeee!!~ :P

SHUKRI SALIM said...

satu lubang cemane tuh doyah oi??
xpaham aku,
HAHAHAA

L said...

kekdg org xphm freee maasoon semua bendanya nk jadikan free mason!

NOOR FATIN said...

terlampau taksub dengan freemason sampai apa saja bentuk segi tiga diorg kata freemason, adesss

salahkan ckgu math, sapa suruh ajar bentuk segi tiga dlu.hik3