JOM IKOT

Wednesday, November 24, 2010

kids and baby photo contest

pada satu malam yang hening sedang aku online tetibe aku pn tertidur pada detik jam 2330 malam. dan terjaga apabila digigit nyamuk. al-fatihah. *nyamuk tuh dh mati kene hentam dgn aku. dan kemudian berbual bersama yang tersayang dan meminta maaf kerana tertidur. dan selepas itu aku pun melibatkan diri dalam kakiBLOGGER,dan bertanyakan khabar kepada rakan-rakan seperjuangan. dan tetiba tengok blog arep die ada tag nama aku dalam satu contest nieh. so aku pn nak try nasib lah kan. aku tengok pon hadiah dia agak menarik

"EARRING DARI LAZO DIAMOND JEWELLERY.WHITE GOLD."

untuk maklumat lanjut ataupun keterangan lanjut ataupun taknak usia anda lanjut sila layari ataupun hubungi ataupun buat pertanyaan ataupun baca syarat2 yang disertakan di laman web yang disertakan di bawah ini.


gambar di atas ini adalah pertaruhan aku. beliau bernama harith umair. ketika ini sedang berjalan photoshoot seorang anak saudara daripada crew kami.ketika ini juga harith umair sudah berumur 3bulan. so,aku nampak macam menarik tertarik kau memang da bom. dan sekarang ini aku senarai lapan orang yang aku tag.


apsal yang aku tag sume pompuan nieh? haih~ jangan salah sangka ok,aku cume amik diorang dari bloglist yang aku ada je. aku nak amik laki tapi laki sume dah kene tag dengan arep. haih~ so korang-korang sume. cekidawt okeh. kalau ade rezeki,dapat lah. kalau takde,takde lah. okeh?

3 ,382 comments:

zOuL_iMMe said...

malas dah ako buat..baby korang letak semua comel comel...

ariph™ said...

kah kah kah. zombi mengalah pulak. rosli, lu tag zombi jugak. paksa dia buat. haha

SHUKRI SALIM said...

zoul:kau letak la baby zombie. hahahahaha

arep:xbole tag dah. nti jd 9org. aku pn nak menang jgak. HAHAHAHAHAH