JOM IKOT

Thursday, July 29, 2010

PERJALANAN HARIAN SAYA

perjalanan aku dalam melakukan kerja-kerja seharian ni tak lah same jerk. aku nak update blog ni pn kalau btol2 free je (padahal malas). kelmarin nak update tp tetido,semalam nak update tapi xde mood. so ari ni rase tengah rajin,aku update la blog aku ni. semenjak sepupu aku duk sini,aku semakin puas makan kek. SAKINAH ni buat kek sbb nk bg pakwe die,so aku ni menjamah lah sedikit demi sedikit. arituh die ade la buat cupcake then suh aku buat huruf2 kat cupcake tuh. aku mane la pnah buat kek cawan nieh,kek gelas selalu la buat. (ade ea?) ok lupekan. so disini hasil kerja tangan yang aku lakukan,bg sesape yg inginkan tempahan blh order dari adik si SAKINAH ni. HUSNA name die,mmg pakar dlm cupcake. actually tangan die ni aku xtau lah, sume menjadi je kalau buat. make up bole,masak bole, makan bole, and e.t.c.

oke,mulut jgn nak bising-bising ckp aku buat x lawa,sbb bru first time buat kot. haha. tp not bad la kan,tapi tulisan aku cam buruk je,pedulik hape,org makan abis jgak. hahaha. aku designing je,yang tukang masak nye si SAKINAH tuh lah. huuu~~

gambar yang kat atas dengan yang bawah ni same je sbenarnye cume nak kasi kat kawan SAKINAH yg tolong delivery kek cawan nieh.. cantik kan? simple and pimple.

oh,gambar yg kat bawah ni sbenarnye jiran sebelah rumah aku. rumah kitorang rumah berkembar. nape aku tunjuk gambar tiang patah tuh? sebab aku terkejut lah,time aku nak gi keje tuh tetibe tgk, EK EH!! APSAL PLAK NI?? terkeZut i dibuatnye. nasib baik la siling atas tuh x jatuh. tiang tuh patah sbb makcik aku nak gi anta kuih kat warung pkol 5pg lebih kurang mcm tuh lah mase2 subuh tuh hujan lebat.so mase die undur kan kete tuh telanggar tiang nieh,and then selepas itu (x same ea bi ngan bm nye?) bengkok lah tiang ini.

ini pandangan di tengah2 tiang itu.

ini pula bahagian bawah tiang itu.

aku nak ucapkan ribuan TAHNIAH kepade FAIZ IBRAHIM kerana telah mencatat level ke-100 dlm cafe world aku,first place la der. jgn maen2,kalau ade sesape nak challenge beliau blh la add bliau di fb. search je name die and tulis kat inbox die "saye ingin bertarung". chewah!! hahaha


ini plak,ehem2. kepade SHAFIQ FIRDAUS ini adalah segala bukti bahawa pemenangnye adalah aku,so jgn nak mendalihkannye. HAHAHA. so what? second chance? sory lah der, mati pucuk pn wa xnak lah. wa kalau da ludah x jilat balik lah. hahaha. sebenarnye kitorang ade maen satu game yang timbulnye game ni secare tidak sengaja. pade asalnye salah sorang dari kitorang ni TERsalah type,then heboh2 kat fb. haha. mule2 aku yg salah type,die lah yg damn aku gile babi, pastuh last2 die yg kene lg byk dari aku. aku damn la die balik. haha,die pn give up then pemenang nye adalah aku. hadiah nye sgt BESAR!! hahaha.


sekian saje lah cerita day by day dari aku, maybe pasni aku update pasal tempat keje aku plak, so cekidawt sume. jgn terlepas pandang plak yerk,senang2 komen ke chatbox ke. keep in sentuh okeh~~ daaaa~~~~~~~~

p/s:play station

1 ,382 comments:

CaTe..MioW..miOw said...

gile boleh patah??? tak paham aku...cmne leh patah tiang umah tu???