JOM IKOT

Tuesday, July 13, 2010

LIFE MUST GO ON

kegilaan saye utk meng"update" blog mungkin tidak lagi seperti dulu.
tiada sebarang cerita menarik tentang hidup saye.
kerana kehidupan saye sudahpun diselubungi bermacam-macam masalah.
but kate shafiq firdaus,LIFE MUST GO ON.
permulaan cerita saye begini,
sedang saya melayari internet,cube untuk mengakses portal UTHM.
nk tgk result dan mengharapkan mendapat keputusan yang terbaik.
tetapi apakan daya,nasi sudah menjadi bubur.
di dalam kepala otak saye sudah pn bermacam2 perkara yg difikirkan.
kemana saya selepas ini?
hutang ptptn?
kerja ape?
setiap kali memandang wajah kedua ibu bapa,sayu sungguh rasa hati ini.
x dpt tertahan apabila terkenangkan pengorbanan mereka
ketika saye sedang belajar dlu.
jika dikirakan,mungkin mereka dpt membeli sebuah kereta baru,
mahupun rumah baru.
tp apekan daya,mungkin selepas ini saye akan mendapat peluang yg lebih cerah.
setiap putaran motosikal ingin ke tempat kerja
sering memikirkan tentang nasib diri ini.
terasa rindu kepada kawan2 di uthm dlu,gelak tawa mereka,gurauan.
tapi tuh sume dlu.sekarang,jadi kuli yg asyik disuruh itu dan ini. saye x blh mengeluh. sbb sy tau ni sume salah saye sndiri.
terima kasih kepada mereka-mereka yg
menyokong saye dari belakang.

2 ,382 comments:

esumi-lynn said...

saya mungkin tak rasa apa yang kamu rasa, tapi saya seakan faham bagaimana sedih dan ranapnya kamu. semoga Allah kuatkan semangat kamu dan semoga kamu tidak berputus asa. selagi ada usaha, semuanya bisa kita lalui. ucap selamat saya buat kamu. :)

Chuck Hustler™ said...

Life must go on!