JOM IKOT

Friday, January 1, 2010

LUPA ASAL USUL SENDIRI

assalamualaikum dan selamat tahun baru..
dah lame rasenye x posting kat blog nieh.
firstly shuk nak mengucapkan slamat naek skolah kpd student2.
(mengarot)
pade satu hari adelah sorang bdak nieh tegur aku..
ok lah kan tegur pastuh mcm byase lah... borak2 ktawe.haha.ngok.
errrr... pastuh tetibe nak mengagungkan tempat orang..
eh what the hell hah??
kaw sedar skit asal usul kaw tuh jangan maen sedap nak ngate tempat org..
memang tmpat kaw besar..
tp kaw kene ingat weh tempat kaw lahir kat mane??
FUCKER!!
ish.. kalaw lah kaw ade dpan aku mmg aku snyapkan je weh..
tp jangan harap aku nak tegur kaw.sial.
kaw nak gebang2 plak kan..
dah lame dah weh aku peratikan kaw nieh..
kang aku sound kaw ckp ape plak kan.
bek aku senyap je..
mcm lah tmpat aku nieh hodoh sgt x mcm tmpat kaw tuh yang
mcm lawa gile babi la kan..
kaw dtg tmpat aku nieh pon ape ade..
tmpat aku burok la bodoh!!!
tmpat kaw kan cantek!!!
sedih sial aku ngan kaw nieh..
mother fucker la wehh!!!!

0 ,382 comments: