JOM IKOT

Sunday, November 22, 2009

BLOG BERHABOK!!!




fuuhh!!!!(meniup dashboard)
warghhh.. sudah lame rasenye tidak meng"update" blog nieh..
sbb rase kemalasan menebal di dalam dada!! urrghhh
by the way at the highway.. shuk baru je lepas menamatkan dunia sem1..
hidup yang sangat membosankan apabila terpaksa duduk di kampong!!
GRRRR!!!!!
menghiburkan diri dengan "mafia wars" dan "farmville"..
tuh je lah yang bole
h diharapkan selain tolong ibu masak kat dapor..(ye ker??)
nak ckp ape lg haa??
neway.. shuk ingatkan nak cari keje..
but my mom said
"x payah lah keje anak ku..kamu cuti beberape bulan sahaja"(xde lah skema mcm nieh)
kerana patuh akan ajaran agama bahawa jgn melawan ckp ibu..
saye patuhi arahan itu dengan jayanye..

err...(blur)
cuti nieh ade org nak blanje cucuk2..
ermm cemane nak ckp ekk..
cucuk2 tuh mcm ketamball,sosej and bla bla bla makan ngan sambal kacang..
lantak korang lah!!!
kahkahkah!!!
AKIN!! BILE KAW NAK BALIK KAMPONG!! AKU DA LAPA DA NIEH!!!
hehe..
akin itu sepupu saye..
die sangat kuat tido..
die ckp kalaw tido pressure pade diri sendiri akan kurang..
(btol kan akin kan??)
ape aku bebel nieh??
(wei skati aku lah blog aku..sebok pahal?)
ehem2!!
sekian terima kasih!!(clapping)


p/s:errrr..ntah lah..


4 ,382 comments:

I n n z said...

tdo syok kowttt :D

SHUKRI SALIM said...

komen la weii!!!
x memberi semangat langsong!!!

SHUKRI SALIM said...

komen la weii!!!
x memberi semangat langsong!!!

I n n z said...

eh2
jgn mrh2
t cepat tua
:D
cOOl ea :)

kamu.buang la word verification neyh ea :))