JOM IKOT

Monday, October 5, 2009

FROM AZFAR


assalamulaikum...
shukri seorang yang pmalu...
aku mula mngenali dirinya yg agak best la jgak...
smsa dia berada di bengkel elektrik di UTHM.
aku pun usha la dia....
dia lawan balik...
then aku angguk kepala aku..
dia leh wat xtau ja....
oihhhh!!! PNAS HATI aku...
so aku pun bgun n......
we pn brkenalan.....
then after that day kami pun jadik la kwn..
d pendekkan cerita...
kami memang suka wat lawak dlm klas...
klau kami wat lawak, kami je yg gelak...
itu yg best...hahahahaha!!!
skrang dia mnetap kat umah akuh...
X MALU PNYA ORG!!...
but it fun lah...
bila b0ring bleh glak2....
erm....tapi.............................................
kalaw berpeluang kami berharap kami bole masok raja lawak sedunia..
LU PIKIRLAH SENDIRI!!
ASSALAMUALAIKUM...

0 ,382 comments: