JOM IKOT

Friday, September 4, 2009

KEPALA SAMA TAPI HATI LAIN-LAIN

assalamualaikum and hye kepade sume..first skali rase bangge gile dpt posting baru..haha.. (xde idea duh nak posting)..untuk sesi kali ini,shuk nak bg korang tgk bahawe gembiranye bile shuk dapat kawan baru.. tapi kawan lame shuk x penah lupekan ok..
mule2 kenal ngan diorang terase
asing gile..tapi bile dah lame kelamaan terase bagai kami mcm adik beradik lain mak lain bapak..adeh..
kitorang sentiase enjoy tanpa memikirkan mase depan..(merepek)..
so shuk nak tunjuk skit pic2 yang
comel2 dan tiut2 untuk tatapan umum..haha!!
pic ini
tidak di"edit" sama sekali..bersama azfar berambot afro yang mempunyai kepale gile bab2 kenekan orang dan akhirnye bliaw terkena balik ngan aku..hahaha!!! padan muke kaw!!!
(azfar!! kaw comel ker???)
pic nieh mase
pesta konvo kat UTHM..makan nasik lemak ayam RM3 dan hanya dapat ayam seketul dua yang seciput mcm tungking ayam!! ceit!!! dari kiri,pi-e, yiep, aku, amir songkok..
nape name die amir songkok??? sebab die kalaw gi kuliah mesti pakai songkok.nak tau nape? sebab die malas sikat rambut ouh...hahaha...
pic nieh plak dari kiri
amin a.k.a farid kamil,shukri, haziq ,mus.. time nieh seblom kitorang masok kelas kimia..kimia nieh bole memcahkan kepale kitorang..hinggakan otak jadi cramp.. aduh!! pedih ouh..

baaaaanyak lagi pic yang nak ditunjukkan...so
laen kali shuk akan tunjuk lagi.. sebenarnye nieh saje jerk nak posting sebab da lame x posting kan..huhu..sepanjang hari2 yang shuk lalui semakin sukar sebab lecturer yang ntah pape..ajar orang mcm ajar robot..kelas x tentu kat mane..hadoi.. tumit bole retak ouh..sekian untuk kali ini..



(=^_^=)




0 ,382 comments: