JOM IKOT

Wednesday, April 8, 2009

MACAM2 KELAS LAGI

Sebenarnye byk lagi klas tp aku da lupe..ade kelas kenegaraan,integrasi,PPSB,ngan memacam lagi lah… tapi kelas2 nieh pon walaupon bosan kelas nieh buatkan aku lebih kenal ramai kawan..PPSB nieh ape ntah,tp ntok kelas nieh aku kene joget untuk seloka pak pander,bukan joget kirenye orang nyanyi aku buat gaye jerk arh..aku kene bawah pentas plak..lagi ar org tgk arn..perh!!bengang siak!! Pastuh untuk kelas integrasi kot.. aku kene zapin!!perhh.. xpenah2 siak aku berzapin kat plkn nieh aku kene zapin..perh..ngan kaki yang mcm kayu..boleh lah nak zapin nieh but berlatih sehari jerk..hahak!! aku kene ngan yan yang senyuman menawan tuh.. aku ckp ngan awek aku yang aku kene zapin and awek aku cakap “jangan main mate taw ngan pompuan tuh” betape sayangnye die kat aku..chewah!!! gampang duh!!!

0 ,382 comments: