JOM IKOT

Saturday, April 4, 2009

LAST DAY KAT STEPO..


ATAS
gambar nieh snap kat tandas surau skola aku.name dier mok,memang baek ngan aku..
aku pon taktau cemane aku boleh baek gile ngan dier..
memang jenis open arh arnn..
THANKS MOK!!!
BAWAH
nieh pon kat tandas surau gak..time nieh kitorang jerk yang x balik lg sbb time nieh last exam
lukisan kejuruteraan,sooo...parents kitorang dtg lambat..
yang baju itam tuh cdo..nganjing2 ngan dier memang besh..kaw tim giler..
mantol memang x bleh blah berdekah sampai anak tekak banjir..
yang menghisap itu achok..budak kelas aku..die balik tumpang aku sbb umah dier jauh sgt kat mersing...umah aku kat kempas..tp die balik umah akak dier kat kempas gak...

ATAS
wak kek!! budak kelas aku,dok kat segamat cha'ah.. nieh lagi kepale gile2 punye kalau nganjing..
asal dalam kelas jerk x berdekah sehari memang x bleh..
ader jerk point nak buat lawak..xder point jerk mak cik sapu sampah pon boleh jadik point..
BAWAH
yusri budak awam 2..aku kenal ngan dier pon tataw cemane..sebab dier nieh peramah kot..
gurau ngan dier memang best..
badan bagong,mcm bapak orang..perh!!! tabik badan sedap!!!!

ATAS
baju coklat tuh zaid..kuat nganjing aku!!! tapi xper die mesti kalah punyer kalau nganjing2 ngan aku..hahahaha...yang pakai baju skolah tuh ipin..dier nieh star dalam kelas aku,pandai doe!! geram aku..die nieh maen memang maen,blaja memang blaja..
aku ader rancang buat projek lepas spm tapi hampeh..
hapah xder pape..pasai pa..masing2 dah jauh2 kan..so,nak bawak haluan masing2 lah..
BAWAH
azlan!! the badan sedap man!! mamat nieh satu dorm ngan aku time form4..
kitorang ader dendam kat sorang senior nieh..aku ngan dier pon ader la nganjing2 senior nieh kan..hahaha..die nieh x kesah punyer org..wa respect lu lan!!!

ATAS DAN BAWAH
gambar nieh aku amik ngan budak mekanikal 1..memang sume kaple gile x bleh blah tahap gaban..amir,sapik nordin,amay,blalang,meor..

ATAS
dari kiri aku,shah,alip,achok..
shah nieh budak awam 3..aku ngan dier nieh ader rancang nak buat brand baru yang stylo la kan mcm etnies,converse..but tergendala sebab member dier ramai gerak kl..so skang die ngan blaja kat cosmopoint..alip nieh jenis pendiam..yer ker?but aku suke kawan ngan dier sbb die paham aku..ader arr kes2 tertentu yang x boleh disebutkan kat sini..achok nieh mesra!! dalam diam2 dier nieh ermm ape ek...ntah lah..hahaha..
BAWAH
dari kiri adi,pengat,khairul,aku..
adi nieh budak mekanikal 1..aku kire ok la jugak kan ngan dier..dier nieh stylo..
pengat da best one..dengar cer skang dah jadi ustad kat skola agama..ajar budak darjah brape ntah..dier nieh open,sporting,layan kapla,memang best..
khairul plak..dlu duk segamat pastuh pindah pahang..
memang die nieh rajin trun jb sebab nak jumpe kawan2 lame..die nieh rabak LK..kire mcm star ar kan..pendedor nombor 1 dalam kelas..

ATAS
time nieh mok ngan cdo baru lepas maen tepung ngan member2 mereka..
BAWAH
nieh ngan budak2 kelas aku arh..da best fren poeber..

dari kiri ajil,aku,yan,wafiq..
ajil ieh lagi arhh x boleh blah..die nieh satu dorm ngan aku time form 4..pendendam mamat nieh..
ader skali tuh nak debik senior tp dier tggu senior tuh kat taman dier..
perh!! kentang!!! senior tuh jenis kerek x bleh blah arnn..aku pon x bleh tahan gak ngan senior tuh tapi kene hormat la kan..
yan nieh dier OKU sbb jari kanan dier x cukup 1..tp dier nieh kalau kene nganjing rilek jerk..
sporting.. mekasih yan!! haha..
wafiq plak..dier nieh jenis minat jepun gile babi punyer..ader skali tuh aku nak pinjam mp3 dier nak dengar lagu arr arn..skali search punye search sume lagu jepun jerk..aku da kusowt tahap cacing kepanasan..lu memang jepon ar wafiq!!!


0 ,382 comments: