JOM IKOT

Wednesday, April 8, 2009

JADUAL HARIAN!!!



Korang mesti mcm x paham sgt jadual kat plkn cemane so aku akan bitau cemane dari pagi and sampai lah malam..so,kitorang kat plkn bangun pkol 5.30(nieh sebab kene kejot ngan budak bertugas)..pastuh smayang subuh and 6.30 kitorang kene beratur kat padang kawad pastuh ketua company melapor..abis melapor,nyanyi lagu bace ikrar and blab bla bla.. kitorang ade physical training..ntok ari isnin jogging luar kem,selase xder(kuliah subuh),rabu senam seni Malaysia,khamis jogging luar kem,jumaat senam aerobik..aku paling suke senam robik sbb lagu die rancak2..then pkol 7.30 abis kitorang gi sarapan and siap2 ntok pi kelas dari pkol 8.30 sampai 12.30pastuh 2.30 sampai 4.30 kitorang ader aktiviti mcm kayak ke,latihan kawad ke, sukan kreativiti ke,memacam lagi arh arnn.. pkol 5.30 plak kitorang ader riadah,riadah nieh x kesah pon nak ke xnk tp jgn duduk dalam dorm arh..duk tepi pantai ke,jogging keliling pulau ke..x kesah pown.. pastuh 6.30 abis,makan malam..siap2 nak gi maghrib and lepas isya’..pkol 9 sbb kene kumpul kat dewan makan ketua jurulatih akan bgtau ape yang berlaku besok.. ntok jadual makan arn..
Sarapan pkol 7.30,minum pagi pkul 10.30,makan tengahari 12.30,minum petang 4.30,makan malam 6.30,minum malam pkol 10.30..aku tak tau knape sume stengah2 jerk.. pelik siak!!!

0 ,382 comments: