JOM IKOT

Saturday, April 4, 2009

FAMILY TERSAYANG

wokeyh..nih gambar aku ngan family aku time raye tahun bile ntah..and yang tengan tuh atokmak aku...plik kan panggil atokmak? sebab aku orang jawa... haha... ayah aku nama
salim bin salikan
bapak aku nieh plik skit sebab contohnye la die suh aku buat pape kan die ckp skali jerk..
contohnye la aku tanye balik "ape die yah?" nanti ayah aku senyap jerk..so aku telinga aku nieh kene btol2 tajam la kan..ayah aku nieh zaman2 mude bliau nieh sorang yang stylo sbb aku pnah tgk gmbr ayah aku rambut mcm alleycat pakai suar skinny..perh!!x bleh blah arn..kalau x byk lagi gambar nye tp dah kene banjir..ayah aku ckp die nieh dulu ada kumpul mcm baju levis,suar levis dlu2 la arn..tapi ilang sebab kene curik..dlu baju ngan suar levis ori rm50 jerk..kalau dlu memang la mahal tp mampu la nak beli kan...skarang x bleh blah..perhh...
ibu aku plak name nye
shafaaton binti a.majid
ibu aku nieh kalau masak!! perhh...memang leleh air liur tahap gaban...kalau x sedap xdenye badan aku besar camnieh..hahaha...aku ader gak lah blaja masak ngan ibu aku nieh..tp nak ikotkan memang x same lah sebab makanan yang dimasak nieh mengikut enzim kat celah2 antara kuku ngan kulit nieh..so kalau mak korang kuku panjang bek suh potong doe!! geli la siak!
ade sorang cousin aku nieh..kalau dtg umah aku mesti nak makan soto mak aku..sedap la kot..kinah da rambut gurl!!!!! hahak..ibu aku nieh x suke rumah bersepah,tapi kalau umah bersepah mesti aku yang kemas sbb aku nieh x bleh tgk rumah selerak..kepale otak kusowt duh!!!

0 ,382 comments: