JOM IKOT

Tuesday, April 21, 2009

CS LEPAS AMIK RESULT



kejadian ini berlaku diantara pkul 12 hingga 6 petang.. lepas kitorang amik result jerk so nak lepak2 ngan member la kan(rindu).. then kitorang suggest nak gi cs sbb ader yang bawak keta..gerak jek lah..dah sampai sane,dorang nak tgk wayang plak..aku dah arr xde sen.. adoiii...
so mereka2 ini pun berpakat mengumpul kutipan membantu sahabat..haha!! SENGS!
time nieh tgk cite ape ntah..aku pon da lupe.. terima kasih kawan2ku!! u all da best fren la weh!!

yang aku x bleh blah nyer..pas gi cs,pengat a.k.a hadyan mempelawe hamba untuk menyusuri jalan susur..tanpa menidakkan kepade pelawaan itu..kami pon pergi lah.. dan hamba rase WOW!! cantik..di dalam kereta itu ade hamba,pengat a.k.a hadyan dan khairul arabian..
tibe2 ader seorang minah x laku nieh die mcm keja.. dier jerit "ABANG!!" ffuuh!!!
berderau darah hamba!! hahaha!! vudu!! kerana sware beliau sebijik dua bijik tiga bijik mcm laki..x bleh blah..
tanpa melengahkan mase.. pengat a.k.a hadyan memecut kenderaannya dgn berhati2!!
kami berase sonok skali dua kali tiga kali.. kami puas!!!




0 ,382 comments: