JOM IKOT

Monday, April 20, 2009

BERGEGAR

Punggung dia bergegar, punggung aku juga bergegar. kami sama-sama sudah tidak dapat menahan!
Aku sudah penat me………, masih juga belum sampai-sampai, dan aku pon tak tahan dia semakin lagi tak tahan!

Dia terhentak dan aku turut ikut terhentak. kami semakin tak tahan! kami sama-sama sehaluan
terus bergegar serta bergoyang-goyang macam nak…… aku semakin ligat me………… Arrrrr..aaaahhhhh..! Aduh! aku dah tak boleh tahan dah!

Kerana terlalu lama bergegar dan bergoyang, dia pun tak tahan lalu meraung
Arrrr..aaaah!
Aduh!
Mana tahan!
Arrrr..aaaahhhhhh!
Sampai kuar air mate aku meraung!

Aku pun berhenti dari mengayuh basikal tu!Kami sama-sama turun dari basikal.
Sambil menyangkung, kami memeriksa tayar basikal yang dah pancit tu.

“Aku dah kata, kita tak boleh naik basikal yang tayarnya dah pancit!”
“Nanti punggung kita pon sakit!”
“Kau nie degil lah!”
“Sudahlah! Kita repair aje dulu tayar basikal nieee dikedai basikal”

0 ,382 comments: