JOM IKOT

Friday, April 3, 2009

ANTARA GAMBA YANG SSSLLLRRRPPP!!!

GAMBAR NIEH SEBENARNYE SAJE JE SNAP..
DAN NI LAH MUKE AKUH KALAW PAKAI SPEC!!
RIMAS SIAK!!
TIME NIEH LA BARU NAK RAJIN2 KAN DIRI MAKAN CARROT..
GAMBAR NIEH BUKAN CALANG2 SEBAB NIEH MENUNJUKKAN EMOSI
SESEORANG YANG MERINDUI SESEORANG..
AL-FATIHAH KEPADA A.MAJID BIN IBRAHIM..
GAMBAR NEIH PLAK ARN..
RAMAI YANG CKP SMART AND AKU DAH KAKU DAN TERKILAN
SAMPAI KEPALE OTAK AKU CRAMP,ORANG BYK PUJI PUNYE PASAL..
NAMPAK TINGGI KAN?
SEBENARNYE POSISI KORANG SNAP MEMPENGARUHI
KEHENSEMAN,KEMACHOAN,KEJANTANAN
SESEORANG ITU..
SO,SNAP LA PIC ANDA BTOL2..
GAMBAR NIEH X LEH BLAH SEBAB AKU KISH MINAH NIEH DIER BG
AKU CREDIT CARD..SAPE TANAK ARN..AKU TERPAKSE LA AMIK..
(MUNCUNG ITIK DUH!!)
ANDA SUKE JAMBAN DUDUK?
ATAU ANDA SUKE JAMBAN CANGKUNG?
AKU NAK GUNE JAMBAN PON PIKIR KESELESAAN SIAK!!
GAMBAR NI LAGI XDER KEJE...ORANG MAKAN MAKANAN GUNE DUIT..
INI MAKAN DUIT??
ADOIYAI!!!!!

0 ,382 comments: